Reklama na Facebook
Reklama na Facebook jest efektywnym wsparciem prowadzonych na fanpage działań. Umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów.
Jej zasięg w Polsce to ponad 10 milionów osób.
Reklamy Facebook docierają do osób ze ściśle określonej grupy docelowej.
Facebook oferuje segmentację odbiorców reklamy wg kilku kryteriów. Są to m.in.: geolokalizacja, zainteresowania, wiek, płeć, wykształcenie.
Istnieje także możliwość kierowani reklamy wyłącznie do użytkowników urządzeń przenośnych.
Korzyści reklamy na Facebook:
- pozyskanie dodatkowych polubień fanpage (nowi fani)
- zwiększenie zaangażowania (komentowanie, udostępnianie)
- popularyzacja marki, zwiększony zasięg
Jedną z ciekawszych odmian reklamy na FB są "Promowane posty", które umożliwiają dodatkową promocję postów w aktualnościach. Działanie szczególnie istotne przy popularyzacji najważniejszych informacji.